четвер, 4 червня 2015 р.
Міжнародний рух "Рожева стрічка" - Разом проти раку
Більше 15 років тому керівник відомої американської фірми, що виробляє парфумерію, Есте Лаудер організувала рух, що одержало назву "Рожева стрічка". Завдання руху - знайомити жінок з проблемою раку молочної залози, впроваджувати систематичні самостійні і медичні обстеження, роз'яснювати, як правильно харчуватися. Перша акція "Рожева стрічка" в Росії пройшла в Москві в 1995 році. В Алтайському краї таку акцію вперше в квітні 1998 року провела регіональна громадська організація "Мамологічний фонд", створена за ініціативою пацієнток, лікарів та соціальних працівників в 1997 році для психологічної та соціальної підтримки хворих жінок. За час роботи Фонд провів дві акції "Рожева стрічка на лацкані". У кожній брало участь до 500 жінок. Підготовка до акції включала теле- і радіопередачі, публікації в місцевих газетах, видання буклетів та запрошень. Відкриття першої акції пройшло в театрі музичної комедії. Програма включала виставку корисних продуктів, спортивних товарів, літератури і т. П. Два мамолога та психолог проводили безкоштовні консультації. Відбувся благодійний концерт. У підготовці акції "Рожева стрічка на лацкані" 1999-го року в Барнаулі взяли участь десятки добровольців. Основний етап проходив у будинку культури заводу "Трансмаш". 18 лікарів (16 маммологов і два психолога), проконсультували понад 350 жінок. Працювала виставка корисних продуктів харчування, демонструвалися відеофільми, пройшов благодійний концерт, виставка картин художника Н. Левитес - активіста Мамологічного фонду. Роздали буклети та листівки з профілактики раку молочної залози. Крайовий комітет по радіо і телебаченню організував шість передач. В газетах було опубліковано кілька статей. Головна мета акції - привернення уваги широкої громадськості до проблеми раку молочної залози - була досягнута. Досвід проведення акції дозволяє зробити висновки: освітня частина акції повинна починатися за два-три тижні до її початку і закінчуватися приблизно через місяць після закінчення; "Відкритий прийом" краще проводити в поліклініці, розташованої поруч з установою культури (театр, Будинок Культутри); один лікар під час акції може проконсультувати 18 - 20 жінок; в театрі чи будинку культури під час акції слід проводити виставки: особливо корисних продуктів харчування та спортивних товарів, а також бесіди лікарів та лекції для населення. С. Шихман, професор Матеріал взято з журналу "Разом проти раку", # 1, 1999. Підписатися на журнал ви можете в будь-якому поштовому відділенні.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар